Z dofinansowania mogą skorzystać osoby fizyczne, właściciele domów mieszkalnych jednorodzinnych, którzy nie prowadzą działalności gospodarczej bądź rolniczej w budynku montażu. Jeżeli w jakiejś lokalizacji prowadzona jest działalność gospodarcza, bądź rolnicza to Projekt będzie mógł być realizowany pod warunkiem rozdzielenia instalacji.
Montaż instalacji fotowoltaicznej lub kolektorów słonecznych można przeprowadzić na budynku mieszkalnym lub gospodarczym (z wyłączeniem dachów pokrytych wyrobami zawierającymi azbest) lub na gruncie.
Informacje do instalacji kolektorów słonecznych:
Informacje do instalacji fotowoltaicznej:
Szacunkowy udział finansowy Mieszkańca w kosztach realizacji Projektu dla poszczególnych instalacji wynosi:
Mieszkańcy, którzy chcą skorzystać z dofinansowania na zakup i montaż instalacji OZE zobowiązani są do złożenia deklaracji uczestnictwa w Projekcie oraz podpisania umowy użyczenia nieruchomości i umowy finansowej do dnia 7 sierpnia 2020 r.. Do podpisania umowy użyczenia nieruchomości wymagani są wszyscy współwłaściciele nieruchomości, na której będzie zainstalowana instalacja OZE.
W przypadku instalacji fotowoltaicznych do deklaracji należy dołączyć kserokopie faktur za energię elektryczną za dwa ostatnie półroczne okresy rozliczeniowe, z których będzie możliwość odczytania wielkości zużycia energii elektrycznej w całym roku kalendarzowym.
Składanie deklaracji i podpisywanie umów będzie się odbywać w siedzibie Urzędu Gminy Uścimów, Stary Uścimów 37, 21-109 Stary Uścimów, od poniedziałku do piątku, w godz. 7:30 – 15:30. Do podpisania umowy wymagany jest dowód osobisty.
Ze względu na zagrożenie epidemiologiczne proszę o wcześniejszy kontakt telefoniczny pod nr (81) 85-23-026 w celu umówienia terminu spotkania.
W trosce o bezpieczeństwo mieszkańców i pracowników gminy prosimy, aby osoby przychodzące na umówione wizyty były wyposażone w maseczki i rękawiczki ochronne.
Kontakt w sprawie Projektu:
- nr tel. (81) 85-23-026
- adres e-mail: inwestycje@uscimow.org.pl lub inwestycje2@uscimow.org.pl