Jesteś na: Aktualności OGŁOSZENIE

Aktualności

Usuwanie azbestu
opublikowano: 28-02-2022

OGŁOSZENIE

W związku z możliwością uzyskania przez gminę Uścimów dotacji ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Lublinie na zadanie z zakresu usuwania wyrobów zawierających azbest, Wójt Gminy Uścimów ogłasza,

nabór wniosków na odbiór, transport i utylizację pokryć dachowych lub innych elementów zawierających azbest.

W związku z powyższym osoby zainteresowane proszone są o zgłaszanie się do Referatu Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska w Urzędzie Gminy Uścimów pok. nr 13 w terminie do 08.03.2022 r.

Akcja usuwania azbestu rozpocznie się po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku o udzielenie dofinansowania na utylizację azbestu przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Lublinie.

Odbiorem, transportem i utylizacją odpadów azbestowych w zgłoszonych lokalizacjach na terenie Gminy zajmie się firma wyłoniona w przetargu.

Wzór wniosku dostępny jest w Urzędzie Gminy w pokoju nr 13 i na stronie internetowej urzędu.

Wszelkie informacje w przedmiotowej sprawie można uzyskać w Referacie Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska w Urzędzie Gminy Uścimów lub pod nr tel. 81 8523063 w godz. 7.30 – 15.30.

Ikona pdfTreść ogłoszenia, plik: Rozszerzenie: pdf, Rozmiar: [113.38 KB]

Ikona pdfWzór wniosku, plik: Rozszerzenie: pdf, Rozmiar: [201.82 KB]

Liczba wyświetleń: 289
Powrót