Zgłoszenia przyjmowane są do 28 lutego 2025 r.
Decyduje data wpływu do Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie.
Adres:
Lubelski Urząd Wojewódzki
Biuro Wojewody
Ul. Spokojna 4, 20-914 Lublin
z dopiskiem na kopercie: Konkurs „FUNDUSZ SOŁECKI – NAJLEPSZA INICJATYWA”.
Ocena zgłoszeń i wyłonienie laureatów nastąpią:
Pod linkiem wszystkie dokumenty do pobrania aby zgłosić się na konkurs:
https://www.gov.pl/web/uw-lubelski/etap-wojewodzki-konkursu-fundusz-solecki--najlepsza-inicjatywa--nabor-zgloszen
W ramach etapu wojewódzkiego z nadesłanych zgłoszeń wybrane zostaną najciekawsze projekty. Zwycięzca I miejsca w etapie wojewódzkim zostanie zgłoszony do finału ogólnopolskiego konkursu. Laureat wojewódzki zobowiązany będzie do złożenia niezbędnych dokumentów w terminie i miejscu zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie ogólnopolskiego konkursu „Fundusz sołecki – najlepsza inicjatywa” organizowanego przez Krajowe Stowarzyszenie Sołtysów.
Zachęcamy do przesyłania zgłoszeń